тел.: (05354) 2-24-14, 050-374-58-45

e-mail: moc.liamg%40yraterces.sagg

Call-центр

Починаючи з 1 квітня 2017 року відкрито Call-центр. Основним завданням Call-центру є підвищення якості обслуговування споживачів природного газу та надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам Товариства.
Абоненти можуть отримати при спілкування з оператором можуть:
● Дізнатися про стан особового рахунку;  ● Передати показники лічильника; ● Отримати інформацію щодо повірки газового лічильника;  ● Проконсультуватися щодо послуг, які надає підприємство.
В ПрАТ «Гадячгаз» працює багатоканальний номер 0-800-40-39-32.
Дзвінки за багатоканальним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України для абонентів (користувачів будь-яких мобільних операторів) є безкоштовними. Call-центр ПрАТ «Гадячгаз» працює цілодобово без вихідних та святкових днів.
До Call-центру ПрАТ «Гадячгаз» також можна звернутися через Особистий кабінет споживача на сайті https://gasolina-online.com/
Звертаємо Вашу увагу, що звернувшись до Call-центру, споживачі також можуть повідомити про всі відомі їм факти втручання в роботу газового лічильника, самовільного відновлення газопостачання чи несанкціонованого підключення до газорозподільної системи. Анонімність гарантується.